Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 16 april 2012

Update week 13

Even snel een update van wat ik gepland had voor week 13, maar afgelopen weekend is afgekomen. Ik heb ook al blokken voor week 14 en 15 af, maar dat volgt later.

Huisje 13:


SBSblok B7: Swamp patch


SBS blok B8: Mrs. Cleveland's choice


Een eenvoudig blok en een ingewikkeld blok na elkaar. Mrs. Cleveland heeft een mooi blok gekozen, maar wel een gepriegel en heel veel werk. Hij is wel prachtig, vind ik. Ja, hoe kleiner de stukjes, hoe mooier ik het vind! Dus daar moet ik dan maar een paar uurtjes voor priegelen.
Nu ga ik snel naar het voetbalveld, waar m'n oudste zoon moet spelen op het schoolvoetbaltoernooi.
Tot gauw!

groetjes Anja.

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!