Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 5 juli 2012

De tijd gaat snel.....

Dat merk ik iedere maand, als ik weer niet vroeg genoeg met het kalenderquiltje ben begonnen. Alhoewel, deze keer was ik er vroeg mee begonnen. Eind mei had ik de lapjes al uitgezocht, half juni de stofjes geknipt en op de ondergrond gestreken, maar 30 juni had ik verder nog niks gedaan. Dus daarom was gisteren pas het kalenderquiltje van juli klaar. Dit is het geworden:


De foto is niet helemaal optimaal, maar je kunt wel zien, dat het een fleurig quiltje is geworden! Nu alleen augustus nog, dan ben heb ik alle quiltjes af. De lapjes zijn al uitgezocht. Zal het deze keer lukken, om het ruim voor 1 augustus af te hebben? Ik doe weer mijn best!

Hou mijn blog in de gaten, want morgen komt er een give away met twee cadeautjes!

groetjes Anja.

1 opmerking:

  1. Hoi Anja, via via kwam ik op je blog terecht. Leuk om te zien dat je zoveel(voor mij) bekende dingen op je blog hebt staan ! De maandquiltjes en de SBS (heb ik beide al af) en de huisjesquilt. We hebben duidelijk dezelfde smaak ! Groetjes, Margreet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!