Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 19 juli 2015

Circles of the sun

Zoals beloofd laat ik vandaag de eerste blokjes van CAL 'Circles of the sun' zien. Leuke patroontjes zijn het. Je moet er ook echt wel even bij nadenken hoor. Gaat niet vanzelf. En goed tellen. Maar het is gelukt. 


~ Circles of the sun - week 1 ~ 


~ Circles of the sun - week 2 ~ 

Ik vind ze echt leuk. En ook leuk, zo'n klein werkje steeds. Ik vond op de site van de ontwerpster hiervan ook nog een simpel patroontje van onderzetters, hier. Die ga ik ook nog maken. Die passen dan perfect bij de kleuren van de accessoires in onze woonkamer. Zo ga je zomaar weer van het ene werkje naar het volgende. Inspiratie genoeg te vinden!

Groetjes,
Anja.

4 opmerkingen:

  1. echt mooi en een lekker fris kleurtje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat zijn ze leuk! Ik heb me op haar nieuwsbrief geabonneerd en kreeg het patroontje voor een speldenkussen toegestuurd, als attentie erbij.. Ook zo leuk om te doen! Ik ga binnenkort ook aan deze CAL beginnen, net iets leuks voor deze vakantietijd. Succes met de verdere blokken. Ze passen prachtig bij het kussen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind ze prachtig! M'n vriendin is er ook aan begonnen...
    Je hebt mooie kleuren gekozen, lekker zomers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dat zal een schitterende deken worden
    Groetjes uit Zweden

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!