Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 9 oktober 2011

Van het ene blokje naar het andere...

De eerste blokjesquilt zit in de quiltring. Ik quilt ieder vakje een halve centimeter van de kant. In de vierkanten van 10x10 cm zal ik waarschijnlijk nog een paddenstoeltje quilten, maar dat bekijk ik later nog even. Het groene randje quilt ik in de naad en langs de buitenrand, daar moet ik nog even over peinzen. Misschien worden dat ook wel paddenstoeltjes...


De afgelopen dagen ben ik ook druk geweest met het tekenen en knippen van de blokjes voor de tweede Blokjesquilt. Kijk ze eens mooi klaarliggen...


Genoeg te doen dus voorlopig. Het wordt nog wel even doorwerken, want het
liefst heb ik ze natuurlijk beide af als de baby's geboren worden. Hopen dus
dat ze niet heel vroeg bevalt ...!


1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!