Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

vrijdag 21 oktober 2011

Cadeautjestijd

Zo, dat heeft even geduurd sinds m'n vorige berichtje. Er is ook niet zoveel te melden, nu ik druk ben met de blokjesquilts. De eerste is bijna helemaal gequilt. Alleen de rand moet nog en daar ben ik nog niet helemaal over uit hoe ik die wil doen. Van de tweede quilt zit inmiddels ongeveer 1/3 van het middenstuk in elkaar. Dit weekend wil ik daar een grote slag mee slaan.
Verder hadden we de afgelopen week veel verjaardagen, dus minder tijd om achter de computer te kruipen. Ik kan wel een paar cadeautjes laten zien die ik heb gemaakt. Voor een buurmeisje heb ik een tas gemaakt die je aan twee kanten kan dragen, zowel de binnen- als de buitenkant zijn leuk (vind ik zelf tenminste). Kijk maar wat het geworden is:

  

En onze kleine kabouter was ook nog jarig. Hij is 5 jaar geworden en vierde een kabouterfeestje, compleet met mutsen, baarden en rode rougewangetjes. Is het geen schatje?


 En omdat hij werkman wil worden en altijd aan het klussen en aan het werk is, kreeg hij van zijn opa en oma een overaller (zo noemt hij dat zelf...) en van z'n broers echt gereedschap met een gereedschapsriem (door mij genaaid). Je ziet de riem niet helemaal goed op de foto, maar ja...


Nou, dat was het weer voor deze keer. Nu even verder uitblazen na een dagje Julianatoren met drie kids.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!