Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 24 november 2011

Laat de tweeling maar komen..!

De blokjesquilts zijn af!!! Het is wel een heel relaxed gevoel, nu ze eindelijk alletwee af zijn. Niet dat het zo heel erg lang geduurd heeft, maar er zit natuurlijk wel druk achter. Ik wilde ze echt graag af hebben, voor de tweeling geboren werd en dat is gelukt! De labels staan startklaar in de computer, als ze geboren zijn, hoeven alleen de namen nog maar worden ingevuld. Dan kan ik ze op transferpapier uitprinten, op een wit lapje strijken en ze op de quilts naaien. Over twee weken is de uitgerekende datum. Ik ben benieuwd....
Ik heb nog geen goede foto van beide quilts, hopelijk lukt dat dit weekend. Dan laat ik ze jullie natuurlijk zien.

Waar ik ook nog geen foto van heb laten zien, is van het novemberquiltje. Officieel moest het een roodborstje worden, maar dat vond ik meer bij de winter passen. Alhoewel, met het zonnige én met het mistige weer van deze maand, heb ik toch misschien een verkeerd patroontje gekozen....


Nu ben ik heerlijk aan het breien geslagen. Dat had ik mezelf beloofd dat ik dat mocht doen als de quilts af waren. Wat ben ik aan het breien? Dat zie je later...

groetjes Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!