Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 16 november 2011

Quilten, quilten, quilten...

Het is veel te lang geleden dat ik een stukje schreef. Nu is er ook niet zoveel te melden, maar ik kwam wel een rijtje foto's tegen op m'n camera die ik in tussentijd heb gemaakt. Tijd dus voor deze foto's met het verhaal.
Toen de eerste quilt was doorgepit en de afwerkbies eraan zat, was het weer tijd voor het spannende moment: de quilt moet in de wasmachine! Ik blijf het eng vinden, vooral met rode lapjes erin. Daar heb ik slechte ervaringen mee bij de strandquilt. Maar goed, de stoute schoenen aangetrokken en hup, in de machine.


Gaat het goed?



Ja!!! De kleuren zijn niet uitgelopen, gelukkig. Het kleurenvanger doekje was wel een beetje rose geworden...


Nou, en nu maar even in de droger.



En dan maar weer verder met blokjesquilt nr. 2. Het naaien is klaar, dus nu weer sandwichen.



En ik teken deze keer de lijntjes er allemaal op voordat ik ga quilten, kan ik met het quilten lekker doorgaan...



Alles staat erop, dus quilten maar...


Ik ga snel weer verder quilten, deze week weinig huishoudelijk werk (vind ik heel erg.....hahaha!) want ik wil hem klaar hebben. Uiterlijk maandag wil ik het afwerkbiesje eraan zetten. De babies worden nl. over drie weken verwacht, maar je weet het met een tweeling maar nooit, die worden nogal eens eerder geboren....
Tot gauw!


1 opmerking:

  1. Wat is het een leuk quiltje, sterkte met het door quilten
    Groetjes Joke
    Ps ben jij nooit bang! wat er van je quiltje terecht komt als het je het wast!!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!