Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 13 februari 2012

Hartje

Laatst las ik ergens een oproep voor een meisje dat ziek is. Gera wilde voor haar een hartjesslinger maken en vroeg handwerkende dames om een hartje te maken. Gisteren ging ik dus een hartje maken. Ik dacht, dat het maximaal 15 cm mocht worden, dus ik ben ijverig aan de slag gegaan. Toen ik het hartje klaar had en even allerlei blogs aan het lezen was, kwam ik ook op de blog met het oproepje. En daar las ik dat het maximaal 10 cm mocht worden. Dus toen ben ik nog maar een keer een hartje gaan haken. Het is een echt leuk werkje, dus dat was helemaal niet erg. Dit is het geworden:


En dit wilde ik jullie ook niet onthouden. We hadden een amaryllus bol gekregen, zonder verpakking erom. Het was dus een verrassing welke kleur de bloem zou hebben. Blijkt het een heel speciale te zijn!



Schitterend, vind je ook niet?

groetjes Anja.

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooie hartjes heb je gemaakt, en je bloem schitterend

    Happy Valentine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige hartjes en die bloem is echt prachtig. Bij ons kwam er toen we pas getrouwd waren, steevast ieder jaar een oud mannetje langs de deur die amaryllissen verkocht. Moet altijd aan dat mannetje denken als ik ze zie.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!