Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 20 februari 2012

Huisjes vergeten...

Eerst maar eens een blogje schrijven, want dat is alweer even geleden. Ik zag opeens, dat ik helemaal vergeten ben om huisje 5 en 6 te laten zien. Dus bij deze.
Huisje 5:


En huisje 6:


Verder ben ik vorige week bezig geweest met de lentequilt. Meten, snijden, knippen, plakken met vliesofix...


Even kijken of het geheel zo leuk wordt...


En dan in elkaar naaien. Ging nog niet helemaal lekker, want de stofjes rekten en het vilt niet, dus alles ging trekken. Maar na 3x uithalen en opnieuw knippen en aftekenen is het toch gelukt. Later zie je meer...
En ik ben bezig met het doorquilten van de scrapquilt. Ik heb besloten om er allemaal rondjes door te quilten. Gewoon aftekenen met een colaglas en een verdwijnstift en dan in allerlei kleurtjes quilten. Werkt lekker snel en het effect is leuk vind ik.


Nou, ik ga nog een paar steekjes naaien en quilten. Groetjes van Anja.

1 opmerking:

  1. Goedemorgen Anja, je hebt het patroontje gewonnen van de kippen, stuur me even je adres dan kan het op de post, gefeliciteerd
    Wat een schitterend quilt is dit en succes met afquilten

    wat leuk je huisjes

    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!