Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 27 maart 2012

Update week 9

Omdat ik aan het begin van dit jaar had gezegd dat ik iedere week 1 huisje en 2 SBS blokken wil maken, heb ik nu heel wat in te halen. Daarom geen update week 13 maar week 9.

Allereerst huisje 9:


En dan nog SBS blok A10 - Bachelor's Puzzle:


SBS blok F7 - Big T:


En nu ben ik bezig met het huisje en de SBS blokken van week 10. Ik ga nu maar eens even in het zonnetje hier mee aan de slag.

Tot gauw!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!