Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 19 maart 2012

Daar ben ik weer!

Zo, dat heeft even geduurd. Voor het geval je dacht: die stopt met bloggen; nee hoor, maar ik had even pauze... Eerst werd ik een aantal dagen door een griepje geveld. Gelukkig niet zo erg, maar wel bijna een week in totaal slap en futloos. En daarna ben ik hard aan de slag gegaan met de lentequilt. En dan is er even niet zoveel te vertellen. Maar het quiltje is nu af, ik heb hem vanmiddag opgehangen. Dit is het resultaat. Om eerlijk te zijn: de rand is niet superrecht geworden, helaas. Op de foto ziet het er heel erg scheef uit, maar dat zag ik later pas. Ik had het gewoon wat scheef en flodderig opgehangen. Nu, in het echie, hangt het allemaal wat strakker.


Heerlijk, om de kamer in lentesferen te brengen...



Hier was ik de afgelopen weken ook druk mee. Alhoewel, druk... Eigenlijk is zo'n haakwerkje zo af. Alleen, dan moet je het nog in elkaar naaien, hè? Op de stapel dus. Maar vandaag was ik in een ijverige bui en heb kussens van de bloemen gemaakt.
(Sorry voor de wazige foto)



En nu moeten er dus heel wat huisjes en SBS-blokken worden ingehaald....

groetjes Anja.

5 opmerkingen:

  1. Anja, wat ontzettend leuk, je lentequilt! Dat is toch stof met cinnamonvilt? Wat heb je een mooie kleuren gebruikt, heerlijk fris en het staat echt heel erg mooi op die muur.
    Ook je kussens zijn een plaatje om te zien, je bent er maar druk mee geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend quiltje en leuk je kussen
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a pretty post! A sweet wallhanging and a lovely pillow too!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Anja,

    wat een prachtige lentequilt heb je gemaakt! Je krijgt direct zin in het voorjaar als je er naar kijkt!
    Ik heb even een vraagje voor je. Een vriendin uit Australië, zij komt binnenkort naar Nederland, zoekt een patroon van een Nederlandse boer en boerin, om zelf een quilt van te maken. (ongeveer 1mtr. bij 1mtr.)Heb jij enig idee waar ik zoiets voor haar zou kunnen bestellen?

    Groeten,

    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Marianne,
      bij de Quiltkelder kan je de quilt "Landleven" kopen, waar een boertje en boerinnetje op staan en ook nog andere boerderijdingen. Je kunt de onderdelen van deze quilt ook als losse pakketjes kopen.
      http://www.stoffen-babystudio.nl/
      groeten Anja.

      Verwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!