Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 4 april 2012

Update week 11

Daar is de volgende update weer! Het gaat niet zo snel als ik in m'n hoofd had, maar ja, dat was ook een beetje heel erg optimistisch. Volgende week hebben de jongens een weekje vrij, dan doe ik thuis ook niet zoveel, maar wil dan de rest van de achterstand inhalen... (zal dat lukken???)

Huisje 11:


SBS B2 - Gulf Star


B3 - Cross and crown


 

En de blokken B5 en B6 liggen klaar om te gaan naaien.


Tot de volgende keer weer!

groetjes Anja.


1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!