Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 3 mei 2012

We zullen doorgaan...

Vergeet ik helemaal om een blogberichtje te schrijven. Iedere keer als ik een blok van SBS of een huisje af heb maak ik meteen een foto, maar ja, dan moet je ze wel even op je blog zetten, hè? En in de vakantie duurt het altijd even voor je op de computer aan de beurt bent met drie zoons....

De SBS heeft er weer twee blokken bijgekregen:

C3 - Album 1 (Beetje oranje op de foto...)


C4 - Sister's choice


En jullie hebben nog 2 huisjes tegoed, nr. 16 en 17:



Verder is er niet zoveel te melden eigenlijk. Er zit nog wel een zomerquiltje aan te komen, maar daar kan je een andere keer weer over lezen.

groetjes Anja.

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!