Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

vrijdag 1 juni 2012

Het is alweer juni!

'De tijd gaat snel...gebruikt haar wel.' Alweer zo'n oud spreekwoord. Tijd....altijd te kort. Of genoeg, maar te veel dingen die ik in die tijd wil doen. Dat zal het wel zijn.
In ieder geval was ik weer niet op tijd met het kalenderquiltje van juni begonnen. Maar ik heb net het laatste steekje gequilt, dus ik kan hem nog net de 1e van juni op mijn weblog zetten. Bij deze....


Wat een leuk plaatje heeft Ellie weer voor deze maand bedacht, vind je ook niet? Dat vrolijke Tilda-stofje maakt het compleet. Nu alleen juli en augustus nog en dan heb ik het jaar rond gemaakt. De stofjes zijn al uitgezocht. Zal ik ze deze keer ruim voor de 1e van de maand afkrijgen?

Als je morgen, zaterdag 2 juni nog geen plannen hebt: de Quiltkelder in Putten houdt haar jaarlijkse open dag. In de kelder worden demonstraties gegeven en er hangt veel werk van de cursisten. Onder andere zal één van de blokjesquilts van mij er hangen. Jaja! Dus kom massaal naar Putten.

Fijn weekend!
groetjes Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!