Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 21 juli 2012

En dit zijn de winnaars....!

Heel veel berichtjes kreeg ik naar aanleiding van de give away, superleuk! Bedankt ook voor alle leuke reacties op mijn blog en fijn, dat ik zoveel nieuwe volgers heb gekregen. Ik blijf m'n best doen om het interessant te houden. En dan nu de winnaars van de give away. We hebben het Bingo spel er maar bij gepakt, nummer 73,74 en 75 eruit gehaald, want er zijn 72 kanshebbers.


M'n jongste zoon trekt het eerste nummertje: mail nummer 23 heeft een prijs!


En m'n middelste zoon trekt het tweede nummertje: mail nummer 27 heeft ook een prijs!


Even checken wie dat zijn en welk pakketje hun voorkeur heeft. En dan komt nu de onthulling............de winnaars van mijn eerste give away zijn:

Pakketje 1: Manon!!!

Pakketje 2: Witje!!!


Van harte gefeliciteerd allebei! Willen jullie je adres even mailen, dan kan ik het pakketje volgende week verzenden.
Nou, dat was dan de give away. Ik ga het zeker nog eens doen, want je ontdekt er zelf ook weer allerlei leuke blogs door en het is leuk om iets weg te geven. Dan ga ik nu de tuin maar eens in en de ramen wassen. Want het wordt buitenweer, dus dan wil ik het netjes en gezellig hebben rond het huis. Fijn weekend!

Groetjes Anja.

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd voor de winnaars! Ze hebben mooie pakketjes gewonnen!!!
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O wat fijn als je zulke mooie pakketjes mag winnen. Gefeliciteerd winaars!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!