Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 23 juli 2012

SBS update

Het is tijd voor een update van Sylvia's Bridal Sampler. Allereerst heb ik nog drie blokken genaaid. Daar komen ze....

D5 - Square and star

Oeps, het lijkt op de foto net of de naden niet mooi aansluiten daar onderaan. Maar dat is niet zo hoor, wacht maar tot hij gestreken is!


E1 - Nine Patch

Even een makkelijk, snel blok.


D6 - Odd Fellow's Patch

Deze is heel speels, er zit beweging in. Ik vind hem leuk!


Na een paar avonden zweten en zuchten heb ik weer een lange tussenstrook aangezet, de korte strookjes tussen de blokken genaaid, de lange rij blokken eraan genaaid, en zelfs nog de volgende lange tussenstrook eraan genaaid. Dit is echt geen leuk werk, maar ja, het moet toch gebeuren! En dan is dit het resultaat tot nu toe: 4 rijen blokken!


Het resultaat mag er best zijn, al zeg ik het zelf. Ik zie nu wel, dat er best iets meer groen in mag. Nog één rij en dan kan ik dit stuk gaan dubbelen en quilten. Maar de SBS gaat even op vakantie. Ik wil eerst de huisjes afmaken namelijk. Dus Sylvia: veel rust gewenst in je doos op de plank van m'n werkhoek!

Groetjes Anja.

4 opmerkingen:

  1. Ze wordt wel heel mooi! Jammer, dat Sylvia even de kast in moet ;) Gelukkig is het zo weer najaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het wordt helemaal super, Anja en je bent al lekker ver. De nieuwe blokken zien er ook weer tiptop uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oei, ik ben wel een beetje jaloers, al vier rijen blokken en zo mooi. Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie blokken en wat wordt het al een mooi geheel enne een tip om meer bezoekers te krijgen is om zelf ook hier en daar een reactie achter te laten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!