Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 12 juli 2012

In de wolken...

Op meerdere blogs kwam ik mensen tegen die een bouwstop voor de huisjes inlasten. Soms tijdelijk en soms ook permanent. Sommigen pasten hun plan aan en anderen gooiden de huisjes in een hoek. Ook ik zat in een huizendip. Ook al maakte ik er maar 1 per week, het is niet echt iets voor mij, zoiets, dat bleek wel. Dus nu, op de helft van het jaar heb ook ik mijn plan aangepast. Ik wil nog steeds hetzelfde aantal maken, maar ik ga ze nu in de vakantie gewoon achter elkaar maken. Maar dan wel in fases. Deze week maak ik de schoorstenen in de luchten. Er staat een doosje te wachten:


Allemaal schoorstenen en lapjes met luchten.


Eens kijken of het me zo gaat lukken. Het plan is, dat de top begin september in elkaar zit. Zal het lukken? Ik weet het niet, maar je moet toch doelen stellen.....hahaha!

groetjes Anja.

2 opmerkingen:

  1. Haha, heel herkenbaar deze huizendip..
    Ik bedenk voor mezelf ook steeds nieuwe strategieën, zoals jij nu ook met de schoorstenen en de luchten doet. Alleen komt er ook dan niet zo heel veel van. Toch vind ik het steeds nog wel leuk om te bouwen dus ga ik stug door, op mijn eigen langzame tempo. En wanneer mijn quilt af zal zijn? Ach, dat zie ik vanzelf wel.

    Groetjes! Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt helemaal gelijk, gewoon doen waar je zin in hebt, ik heb ze daarom alle 80 geknipt en wil de top in december in elkaar hebben dus nog tijd genoeg en ik kan ze zo pakken om te beginnen heerlijk is dat.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!