Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 10 juli 2012

Nonsens?

Wat een bijzondere namen hebben sommige quiltblokken toch! Zo ook het volgende blok dat ik af heb van Sylvia's Bridal Sampler: Boy's nonsense. Heel vreemd! Maar het is wel een mooi blok geworden.

D10 - Boy's nonsense


En het volgende blok waar ik aan begon heet: Robbing Peter to pay Paul.


Nou, dat is niet zo best, als je de één moet beroven om de ander te kunnen betalen. Gelukkig is dat niet aan de orde. Wat wel aan de orde is, is dat ik dit blok in de prullenbak gooi. Het is heel erg scheef geworden. Ik was er al bang voor. Eerst moet je het al supernetjes overtrekken en dan supernetjes uit het paternoplaat krijgen en dan ook nog supernetjes op de stof tekenen. Nou, je snapt het al, 3x iets net niet supernetjes doen en het wordt scheef. Ik ga dus maar eens op zoek naar een blok wat ik niet had ingepland om die dan hiervoor in de plek te doen, want ik houd niet van scheve blokken!

Allemaal trouwens heel hartelijk bedankt voor alle leuke berichtjes die ik al heb gekregen vanwege de give away. En er kunnen er nog meer bij! Ook al veel nieuwe volgers erbij, bedankt en welkom! Nog wel een poosje afwachten... ik had eigenlijk net zo goed de termijn op 1 week kunnen zetten, maar ja.

Nu maar weer eens verder met een ander tijdrovend werkje: de computer opschonen en foto's bestellen.
Tot gauw!

Anja.

2 opmerkingen:

  1. Soms lukt een blok niet zo goed, maar dan ineens bij een volgende poging komt alles toch goed.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je eerste blok is inderdaad prachtig en jammer dat het tweede je niet lukt. Toch is het niet een moeilijk blok. Misschien nog eens proberen?

    Ik zelf heb in de sbs ook wel hier of daar een blokje zitten dat niet helemaal perfect is, maar ik heb het er toch ingezet, want zelf ben ik ook niet perfect hahaha ....

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!