Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 19 december 2012

Cadeautjes

Ik hou er van om cadeautjes te krijgen, maar ook om cadeautjes weg te geven. En het is helemaal leuk als je het dan zelf hebt gemaakt. Voor mijn oppaskindje heb ik voor Sinterklaas een leuk vestje gehaakt. Het patroon zag ik via 'Blij dat ik brei'.
En ook nog een haarbandje met bloem erbij. De babypop mag het even laten zien:


En zo ziet de achterkant eruit. Hier zijn ook de kleuren het beste te zien op de foto.


Vorige week vrijdag heb ik met mijn zussen, schoonzus en moeder een heerlijke, gezellige dag uit gehad. Een leuke rondleiding in 'Het vrouwenhuis' in Zwolle, wat echt aan te raden is, naar een kringloop en in de Statenzaal naast de bieb een vertelling met vioolspel van 'A christmas carol'.  Echt leuk. En natuurlijk veel kletsen, lachen, koffiedrinken, lunchen en heerlijk eten. Met na het dessert een cadeautje van mij voor de rest. Ook gevonden via 'Blij dat ik brei'.


Makkelijk en snel te maken. Glaasje en lint van de Action, haakgaren had ik nog, knoopjes gekocht en in twintig minuten heb je met behulp van een lijmpistool zo'n lichtje klaar. 'k Heb er voor mezelf ook maar gelijk een paar gemaakt...


Tot gauw!

groetjes Anja.

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!