Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 7 augustus 2013

Wie wint give away nummer 3?

Ja, ja, deze woensdag is de bekendmaking van de derde give away. En.....wie is de winnares?

MANON!!!!

Van harte gefeliciteerd met de kerstlapjes. Ik ben benieuwd wat je hiermee zult gaan maken. Misschien dit?


Of zoiets?


Of deze hangers?



 In ieder geval, heel veel plezier ermee!
Ik heb met dit minder zonnige en koelere weer de vogeltjesquilt weer opgepakt, want die moet onderhand wel doorgequilt zijn. Het kleine meisje mag binnenkort opgehaald worden uit Taiwan, dus dan moet de quilt eigenlijk wel klaarliggen, toch?


Zaterdag de laatste zomer give away, dus hou mijn blog in de gaten!

groetjes van Anja.

1 opmerking:

  1. Gefeliciteerd Manon, met je leuke prijs!!!
    Anja, we wachten rustig af tot zaterdag ;-)
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!