Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 1 april 2014

Allerlei haakwerk

De laatste tijd heb ik weer lekker veel gehaakt. Bijvoorbeeld aan de CAL. Zover is het nu. Ik loop nog wel een weekje achter, maar dat komt wel weer.
 
 
Een poncho voor het dochtertje van een vriendin van mij.

 
Een dekentje voor het poppenledikantje voor als m'n oppaskindje er is.

 
Een rokje voor mijn oppaskindje.

 
Leuk werk, en het schiet allemaal lekker op!
Zo, dat was even een kort berichtje. De volgende keer weer andere dingen om te laten zien.
 
groetjes Anja.
 

3 opmerkingen:

  1. Je bent weer erg druk geweest zo te zien!!
    Leuk hoor die dingetjes voor zo'n oppaskindje...
    En de CAL heb je al weer bijna 'bij' joh!

    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk Anja, jij hebt het haken ook onder de knie, prachtig allemaal en wat een frisse kleurtjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. kort maar krachtig en erg mooi en alweer zo'n mooie cal leuk al die verschillende kleuren .
    voor deze week ben ik klaar :)
    groetjes Albèrtje

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!