Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 25 oktober 2014

Bijna af!

De quilt Kleurenfeest is bijna af! Het einde is in zicht, tot grote vreugde van m'n jongste zoon. Hij heeft er lang op moeten wachten, vindt hij. Had van mij ook korter gemogen hoor...
Twee jaar geleden ben ik begonnen. Maar tussendoor moesten er allerlei ander dingen gemaakt worden. Allerlei kleine dingetjes maar ook twee babyquilts.
Maar vandaag zullen de laatste quiltsteekjes gezet worden....
 
 
Van alle restjes heb ik stroken van 5 cm breed gesneden...

 
en ze aan elkaar gezet tot een lange strook van zo'n 8,5 meter!!!

 
Daarna alle naadjes van de strook uitstrijken, de strook dubbelstrijken....
 
 
en de afwerkbies is klaar!

 
Nu dus maar snel het quiltwerk afmaken, dan kan ik straks de afwerkbies misschien nog aan de quilt zetten met de naaimachine...
 
Goed weekend!
Anja.
 

1 opmerking:

  1. Wat ik zo zie is het een prachtige quilt, vrolijke kleurtjes ook!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!