Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 31 december 2014

Tassen haken!

Leuk werkje: het omhaken van een AH-tas. En ook leuk: deze weggeven! Ik heb er de afgelopen tijd 5 gehaakt om weg te geven.
Allereerst deze nog een keer, nu voor een vriendin van mij0
 (is de foto van de eerste die ik zo gehaakt heb):
 
 
En dan een aantal met alleen het patroon met de stokjesgroepjes. Voor mijn moeder:
 
 
Voor mijn schoonmoeder:

 
En zometeen ga ik nog naar een vriendin, die mag uit deze twee kiezen:


 
En degene die ze niet kiest, geef ik misschien ook wel weg, of ik hou hem zelf.
 
Met mijn koor, Gospelkoor ReTurn uit Ermelo, hebben we een aantal kerstoptredens buiten gehad. Daarvoor moesten we zwarte kleding met rode accenten dragen. Voor iemand heb ik deze anjer gehaakt.

 
En voor mezelf deze kol, met een voor mij nieuwe techniek: stokhaken. Ging me eerst te langzaam, maar toen ik eenmaal op gang kwam ging het lekker snel. Zoals je ziet, is de kleur op de foto's niet helemaal goed. De bovenste te oranje, de onderste te rose, maar ja...

 
Lekker swingen!

 
En dan is 2014 weer bijna afgelopen. Dit jaar heb ik veel gehaakt en de quilt voor mijn jongste zoon afgemaakt. Komend jaar wil ik me weer gaan wijden aan de SBS quilt. En ook weer een kinderquilt. Mijn vriendin hoopt namelijk haar derde kindje uit Taiwan in haar gezin te mogen verwelkomen! Voor dit kereltje ga ik een stoere, blauwe quilt maken. En natuurlijk blijf ik ook haken en moet eindelijk de huisjesquilt ook eens doorgequilt worden. Plannen genoeg dus.
En het goede voornemen om weer meer te delen op deze blog.
 
Voor nu wens ik jullie allemaal een goed, gelukkig, creatief en gezegend 2015 toe!
 
Groeten,
Anja.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!