Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 8 november 2014

Productieve week

De afgelopen week was ik grieperig.  Niet zo erg dat ik in bed lag, maar ik kwam niet veel van m'n luie stoel. Voordeel: ik heb heerlijk lekker zitten handwerken. Weten jullie nog, dat ik en bloemetjessjaal aan het haken was? Het schoot niet op en ik was niet echt tevreden over het resultaat. Uiteindelijk heb ik er wat anders van gemaakt. Had ik niet alles voor niets gehaakt en is het nu wél een leuke sjaal geputworden , vind ik zelf.


Al bijn twee jaar geleden heb ik een fleece poncho gekocht met het idee om er een rand aan te haken. Alleen, er kwam maar niets van. Nu dus eindelijk wel.



En ik wilde weleens een schouderwarmer breien. Leuk garen gevonden, extra grote breinaalden opgezocht en breien maar!
Alleen het reresultaat twijfel ik over. Het staat een beetje lomp naar m ijn mening. Dus misschien verhuist hij wel naar de zak voor een of andere kledinginzameling...

Iemand trouwens belangstelling voor sjaaltjesgaren?
Ik heb twee pakken van vier bollen liggen. Voor 3, 50 per pak mag je ze van me overnemen.



En nu ga ik de laatste rand van de cal deken haken.
Fijn weekend!

Groetjes,
Anja 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!