Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

vrijdag 31 juli 2015

Andere hobby: zingen.

Zoals sommigen van jullie misschien wel weten heb ik nog een ander hobby, naast het handwerken: zingen! Ik zing al van jongs af aan in koren en ook al jaren solo. Bijvoorbeeld op een kerstfeest, tijdens een dienst of bij een concert. De EO heeft een programma, 'Nederland Zingt', met daarin veel koorzang, samenzang en ook solozang. Nu hebben ze al een paar jaar auditierondes voor dit programma, voor nieuw talent. Nieuw dit jaar is dat er op je gestemd kan worden of je een ronde verder komt. 
Je raadt het misschien al: ik wil vragen of je misschien ook even op mij wilt stemmen. Je hoeft alleen maar je naam, mailadres en mijn naam "Anja van den Ham" in te vullen. Je mag natuurlijk ook eerst het filmpje kijken, om te beoordelen óf je wel op mij wil stemmen ;-).
Ik zit in het compilatiefilmpje Vrouwelijke zang 01 en ben daar als tweede te zien/horen.
Op deze pagina is het allemaal te vinden (klik op de foto):


Als je stemt, heel erg bedankt!

Groetjes, 
Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!