Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 24 september 2015

Hard gewerkt!

Ja, al zeg ik het zelf, ik heb hard gewerkt de laatste tijd. En niet alleen op handwerkgebied hoor, ook m'n huishouden en oppaswerk. Wees niet bang, de rest gaat ook allemaal door. Ook wel fijn om lekker productief bezig te zijn op meerdere fronten.

Allereerst de haakverrassing. Een heerlijke deken voor op de bank. Gemaakt voor m'n zus, die hem erg mooi vond. Ook m'n moeder was enthousiast, dus er zit er vast ook nog wel één voor haar in het vat. Eerst maar eens bedenken welke kleuren mooi zijn bij haar bank.


Het patroon komt uit Haken en kleur. Bij de rand heb ik zelf wat 'aangerommeld'. 


En er zijn ook weer vier blokken voor de SBS klaar:

D3 - Mother's Delight


H8 - Pinwheel I


H9 - Wheatervane


H10 - King's Star


En de volgende twee liggen al weer geknipt klaar. Ik lig heerlijk op schema, zelfs een beetje voor, want de blokken die af zijn zitten ook al aan elkaar en dat hoefde eigenlijk volgens m'n schema niet. Maar het is eigenlijk veel handiger om het gelijk te doen. Hoef ik straks alleen de rij nog maar aan de andere rijen te naaien. 

Naast de SBS heb ik nu een brei- en een haakwerk 'in opdracht' liggen. Zal ik de volgende keer laten zien. Tot dan!

Groetjes,
Anja.

1 opmerking:

  1. Wat een mooie blokken en wat een heerlijke deken kan me voorstellen dat ze er blij mee is.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!