Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 19 april 2017

Museum

Het is al weer even geleden, dat ik een nachtje met mijn zussen op stap ging. We sliepen in een leuk hotel in Enkhuizen, gingen naar kringloopwinkels en andere leuke zaakjes. Lekker eten en veel gezelligheid. Met vier zussen bij elkaar lukt dat wel. In de buurt, in Hoorn ontdekten we een leuk museum: Het museum van de Twintigste Eeuw. Echt leuk, heel veel spullen uit verschillende jaren. Kamers uit de jaren twintig, dertig, zeventig. En steeds weer die herkenning van dingen je je oma of je ouders of jijzelf 'vroeger' hadden.
Ook allerlei creatieve en handwerkspullen waren er te zien. Ik heb wat foto's gemaakt, speciaal voor mijn blog. Genieten jullie mee?
 Mooie oude naaimachine.
Schattig dekentje en randje langs het lakentje in deze mooie poppenwagen.

Dat deden mijn zussen en ik vroeger ook: zelf kleertjes voor de Barbies maken!



Borduren en punniken.

Prachtig beddengoed, helaas niet zo goed op de foto te zien.

Macramé, wil ik ook nog weer eens proberen of ik het nog kan.
Leuke spreuken.
Groetjes,
Anja

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!