Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 10 februari 2021

Instagram!!!

Beste bloglezers,

Iedere keer neem ik me weer voor om meer op mijn blog te zetten, maar het komt er elke keer niet van. Daarom heb ik besloten om verder te gaan op Instagram. Dat werkt voor mij makkelijker. Als ik dan bezet ben kan ik een foto maken en direct erop zetten. Misschien dat ik af en toe ook nog wel een blogje maak, maar dat weet ik nog niet. Je kunt me hier vinden, ik zou het leuk vinden als je me daar ook volgt!


Tot ziens op Instagram!!!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!