Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 27 oktober 2011

We zullen doorgaan...

Twee dezelfde quilts achter elkaar maken...daar heb je wel een dosis doorzettingsvermogen voor nodig. Maar het is het waard! Bij de eerste quilt ben ik aan het quilten van de rand begonnen. Eerst maar eens het groene biesje in de naden doorquilten en dan ga ik maar gewoon bij de ruitjes beginnen en zie wel hoe het gaat worden. Van de tweede quilt heb ik het middenstuk af.


Dus tijd om de groene biesjes voor te bereiden.


Dus nog even doorzetten met de biesjes en de rand en dan kan ik weer even op de knietjes om er een mooie strakke sandwich van te maken...



Snel weer aan het werk dus !!!

2 opmerkingen:

  1. Beste Anja,

    wat een mooie site! En ik lees dat je ook christin bent. Behalve de gave om te quilten heb je ook nog het talent van doorzettingsvermogen ontwikkeld.
    Nu is er EEn ding wat ik je graag wil doorgeven.
    Als je gaat sandwichen doe je meestal op de vloer; lekker veel ruimte.
    Maar sinds kort is er een methode die heel goed werkt en waar je minder tijd, minder ruimte en minder inspanning voor nodig hebt.
    Kijk maar op:

    https://picasaweb.google.com/truzwa/TutorialSandwichenMetLatten#

    Einde rugpijn, zere knieen, enz.

    m vr gr Marja Bos

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is dit toch een leuk blok, eenvoudig en zo vrolijk ,Schitterend
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!