Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 31 januari 2012

Huisje 4 en meer

Een bloemig huisje deze keer. En dat nog wel met dit vriesweer! Ik moet deze week maar een 'koud' huisje maken...



En in mijn haakwoede heb ik ook een hoesje voor m'n mobieltje gemaakt. Niet dat ik m'n mobiel zo vaak gebruik, maar goed, dan kan er ook geen stof in komen, hahaha! Ik vind mobieltjes eigenlijk ondingen. Iedereen loopt er overal (wandelend, op de fiets, in de winkels, echt overal!!!) door te tetteren. Wat interesseren mij die gesprekken van Jan en alleman nou, ik hoor het liever niet! En voor mezelf, ik ben liever niet altijd bereikbaar. Het is toch heerlijk om te winkelen bijv. zonder gestoord te worden door het rinkelen van je telefoon?! Natuurlijk is een mobiel ook handig, bijvoorbeeld als ik alleen met de auto weg moet, of als ik bereikbaar wil zijn voor school, als er iets met de kids is. Maar ik geef bijna niemand mijn nummer en heb hem ook niet zo vaak aan staan. Maar goed, een fris hoesje kon de mijne dus wel gebruiken.


En zoals ik de vorige keer zei, heb ik nog meer gemaakt voor de vrouwenvereniging van mijn moeder. Een paar sleutelhangers en memoborden. De memoborden hebben na het nemen van de foto nog op de kruispunten van de lintjes een kraal gekregen om het vast te zetten.



Zo, dan ga ik nu maar eens aan de strijk. Dat is nou echt zo'n huishoudelijk klusje dat ik te vaak uitstel. Dus nu maar eens zo snel mogelijk wegwerken!

groetjes Anja.

2 opmerkingen:

  1. Wat heb je er een mooi huisje bij en dat hoesje vind ik ook heel erg leuk. Hier ook alleen mijn nummer voor maar weinig mensen. Als ik maar voor man en kinderen bereikbaar ben, vind ik het genoeg. Fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk je mobielhoesje. Ik gebruik mijn mobiel ook niet zoveel. Als de mobiel gaat heb ik het soms niet eens in de gaten. Zeggen andere dat het mijn mobiel is die afgaat.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!