Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 4 februari 2012

Februari en sneeuwpret

Eindelijk dan toch nog echt winterweer. Ik heb er al maanden naar verlangd en op gehoopt. Heerlijk toch. En dat terwijl het al ...


...is. Mijn kalenderquiltje van februari had ik pas gisteren af, terwijl ik er al begin van de maand mee gestart was. Maar het is nu wel heel actueel met dat schaatsende poppetje. Het komt uit een Quiltmania volgens mij, van een Japanse quilt als ik het me goed herinner. Schattig toch?

Afgelopen woensdag was onze middelste zoon jarig. Hij houdt erg van knutselen, dus ook op z'n negende verjaardagsfeestje werd er geknutseld door de jongens. Met dit als resultaat:



Al heel lang geleden bedacht en gekocht en nu net met z'n verjaardag is het eindelijk zo koud dat de vogeltjes het nodig hebben. Komt dus precies goed uit. 'k Heb ze voor de foto even samen in de boom gehangen, maar nu hangen ze vast wel bij de vriendjes in hun eigen tuin.

En dan nu nog een paar echt winterse plaatjes:




 Heerlijk toch?

Groetjes van Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!