Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 16 januari 2012

Men neme....

Een oud borduurwerk van de kringloop...


een oud kussenhoesje....


en een jasje dat je niet meer draagt.


Poosje nadenken, je creativiteit laten opborrelen, een middagje prutsen en het resultaat is: een tas!


Best leuk geworden, toch? Ik vind tenminste van wel! En er liggen nog twee borduurlappen, dus wie weet, komt er nog wat tevoorschijn.
( ik kwam door deze site op het idee)

Zaterdag gingen we bij een oud-collega van mij op bezoek. Voor haar kinderen maakte ik nog een klein cadeautje.


Vanmiddag maar weer eens een huisje gaan maken voor week 3....

groetjes,
Anja.


3 opmerkingen:

  1. Ik vind dat ook zo'n leuk idee. Heb nog een oud borduurwerk van mijn overleden moeder, daar wil ik ook nog wat mee doen. Leuke sleutelhangers.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat creatief van je. heel erg leuk bedacht.
    Groetjes Mascha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je lekker creatief bezig. De tas is erg leuk geworden. Ik werd ook geinspireerd door de Dutchsisters en heb ook een borduurwerk bij de kringloop gehaald. Echter, het borduurwerk was minder geschikt en het is blijven liggen. Ook kocht ik er een leuk dienblad waar ik meteen een quiltje in gemaakt hebt. Die doet nu dienst voor al mijn naaispulltjes en staat naast mijn stoel.
    Groetjes Elle

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!