Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

vrijdag 24 februari 2012

SBS update

Er zijn weer twee SBS blokken af. Nummer 13 en 14. Maar het is week 8,
dus ik moet er eigenlijk nog 2 maken dit weekend. Zal het lukken?
Eerst maar even van week 7 laten zien.

A8 - Star of the Orient


A9 - Chinese coin


Nou, ik ga snel de volgende twee knippen en tekenen. Van mij hoor of zie je dit weekend waarschijnlijk niet veel....

Groetjes Anja.
.

2 opmerkingen:

  1. Schitterend blok

    Groetjes uit Zweden en fijn weekeinden Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Anja, Wat een leuke blokken en prachtige stof combinatie. De vaart zit er in.
    Als ik weer wat energie kan vinden, hoop ik weer een paar steekje aan mijn DJ te kunnen doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!