Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 7 juni 2012

De bouwvakantie is weer voorbij!

De huisjes en SBS-blokken stonden even een paar weken stil. Maar deze week heb ik toch weer even de huisjes erbij gepakt. Dus daar ben ik weer mee op schema.


huisje 20


huisje 21


huisje 22


huisj 23


Komend weekend ga ik maar weer eens met de SBS aan de slag. Vanmiddag ga ik de scrapquilt helemaal afmaken, dus die komt één dezer dagen voorbij op dit blog.

groetjes Anja.

1 opmerking:

  1. Leuke huisjes heb je gemaakt. Ik ben er ook helemaal aan verslaafd. De SBS moet maar even wachten.
    Groetjes Rita.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!