Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

woensdag 29 augustus 2012

De Quiltkelder

De komende tijd heeft de Quiltkelder, waar ik altijd quilt, weer leuke activiteiten. Allereerst is er zaterdag (1 september dus) de jaarlijkse Startdag. Er zijn dan altijd heel veel werkstukken te zien van cursisten. Bijvoorbeeld de kalenderquiltjes van mij. Ik heb ze nog niet zo heel lang geleden allemaal laten zien, maar ik zal ze nog een keer showen:


Het is echt de moeite waard om hier eens te gaan kijken zaterdag. Het is van 10 tot 16 uur. Ook zijn er demonstraties van quiltsters in verschillende technieken. En er is een korting van 25 % op de quiltstoffen van de rol. Niet gek toch? Ik ga lapjes kopen voor m'n nieuwe project, een quilt voor m'n jongste. Voor meer informatie, klik hier.

Een andere activiteit van de Quiltkelder is de grote quilttentoonstelling. Deze is vanaf 8 september t/m 6 oktober in de Kunstkelder in Putten. Daar hangt mijn bolquilt, of eigenlijk de bolquilt van m'n zoon natuurlijk. Een tipje van de sluier:


Ik kan namelijk geen goede foto van de hele quilt vinden. Als de quilt op de tentoonstelling hangt, moet ik hem maar eens goed op de foto zetten. De tentoonstelling is gratis! Op dinsdag, donderdag en vrijdag van 14 - 16.30 u en op woensdag en zaterdag van 10 - 12.30 u in de Kunstkelder aan de achterkant van het gemeentehuis, Brinkstraat in Putten. Komt allen kijken! Meer info: klik hier.http://www.stoffen-babystudio.nl/

Zo, nu ga ik eens heerlijk buiten zitten met m'n huisjes. Die moeten namelijk onderhand toch eens een dorp gaan vormen...

Groetjes Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!