Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

maandag 6 augustus 2012

Even huisjes laten zien...

Er is niet zoveel te melden, maar ik wil wel even laten zien, hoe de huisjes nu gaan worden.


Er komen ook nog huisjes met lichtblauwe en met donkerblauwe vierkantjes op de hoeken. De schuine huisjes worden afwisselend links- en rechtshellend en iedere keer met een anders stofje. Uiteindelijk komen er niet 52 huisjes (voor iedere week één), maar 49. Dat kwam nu eenmaal beter uit. Zeven rijen van zeven dus. De quilt krijgt dan een afmeting van 70 x 70 cm.  Een leuk bescheiden maatje dus!

Nou, ik ga weer eens verder bouwen. De volgende keer hoop ik een lange rij te kunnen laten zien!

groetjes,
Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!