Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 11 augustus 2012

Vakantie!

We zijn weer terug van een weekje Duitse Eifel. Wat was het daar schitterend! Ook de kinderen genoten van het prachtige uitzicht.


Achter de camping was een beekje, waar de jongens druk waren met het bouwen van een dam.


En mams? Die was druk met de huisjes. Alle huisjes zitten nu in elkaar. En dan kan ik dus niet lukraak in de doos grabbelen en de huisjes aan elkaar zetten. Nee, het moet allemaal uitgezocht worden. Zoveel mogelijk de stofjes verspreid door de quilt gebruiken, niet een rood muurtje tegen een rode cornerstone, enz. enz. Hebben jullie dat ook zo?


Maar goed, uiteindelijk had ik een verdeling waar ik enigszins tevreden mee was.


Zeven stapels met huisjes en randen liggen klaar. Het in elkaar zetten van de quilt kan nu gaan beginnen...


Kijk eens: de eerste rij is af!


Dit weekend ga ik er nog maar eens één of twee rijen bij aan zetten. Ik had op de valreep ook nog een ander vakantiewerkje meegenomen. Daar vertel ik de volgende keer over. Onze jongste was ook creatief bezig:



Als je een weg nodig hebt voor je autootjes, dan gebruik je toch gewoon wcpapier?

Tot gauw!
Groetjes Anja.

1 opmerking:

  1. Zo te zien heb jij geen bouwvakvakantie Anja, Wat ziet dat er leuk uit en die autobaan van wc papier, echt creatief bedacht!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!