Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 14 augustus 2012

Haakwerkje

Ik zou nog vertellen over een ander werkje wat ik met de vakantie had meegenomen. Ik zag laatst bij haar een leuk gehaakt tasje met allerlei kleurtjes. Snel bij de favorieten gezet, want dat is nog weleens leuk om te maken. Dus allemaal leuke kleurtjes haakkatoen en het patroon in een tasje gestopt en tussen de bagage gepropt.
Driftig zitten haken, alleen: hoe komt het toch zo scheef...?


Ergens toch steeds een steek vergeten.... De tweede helft ging dat gelukkig beter. Alleen jammer, dat ik geen maasnaalden had meegenomen. Dat betekende dus thuis veel draden in één keer afhechten.


Toen nog een heleboel bloemetjes gehaakt....


Een randje erlangs en hengseltjes eraan, alles afhechten en in elkaar zetten. En tada:


Ik vind hem leuk! Hij is wel iets anders geworden dan het origineel, ik had nl. geen foto van het eindresultaat bij het patroon gezet. Het origineel had het schulprandje onder de bloemetjes zitten. Maar zo vind ik het ook erg geslaagd. Wat zal ik er eens in stoppen...?

groetjes Anja.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!