Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 28 april 2013

30 april en New York Beauty

Tot mijn schrik zie ik dat ik wel anderhalve maand niks geblogd heb. Nu is er ook niet zo heel veel gebeurd op handwerkgebied, dus ja... Maar nu heb ik eindelijk weer wat te melden. Allereerst heb ik iets voor 30 april gemaakt. Hoe heet het nu? Koninginnedag nog één keer? Of Kroningsdag? Of Inhuldigingsdag? Ik weet het niet... Dus gewoon maar: 30 april!


Ik heb er ook een paar voor m'n moeder en een paar vriendinnen gemaakt. En m'n jongste vond zo'n bloem toch ook wel leuk. Nou, wij zijn er klaar voor!

Gelukkig ben ik ook weer bezig geweest met de Kleurenfeest quilt. Het laatste New York Beauty blok is af:


De vier blokken zitten nu aan elkaar en zoals je kunt zien: het is goedgekeurd. Zie m'n zoon eens stralen!


Ja, je kunt er goed onder liggen...


Dit wordt dus het middenvak van de quilt. Hieromheen komt een gekleurde dunne rand. Dan een brede witte rand met daarop in rode letters zijn naam en geboorteplaats en -datum. Dan weer een gekleurd randje en dan verder die blokken waar ik er al 21 (= 1/5 deel) van af heb: 


Ondertussen heb ik ook lapjes verzameld voor een babyquilt voor het kindje dat m'n vriendin en haar man adopteren. Daar wil ik deze meivakantie mee aan de slag gaan. Nu nog even bedenken of ik daar iets van op mijn blog ga laten zien, of dat ik het resultaat geheim wil houden...

Allemaal een fijne 30 april (als je er van houdt) en een fijne vakantie (als je dat hebt).

groetjes Anja.

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, ik vind dat zo knap als je dat kunt!
    Ook jij een fijne kroningsdag en een goeie vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig blok van je quilt en ook een leuk manneke dat er onder ligt ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!