Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 1 augustus 2013

Winnaar give away 2

Hopelijk hebben jullie niet te erg in spanning gezeten, want ik ben een dag te laat met de winnaar van de give away bekend te maken. Sorry, maar ja, vakantie hè? Alles gaat wat langzamer hier.

Maar dan nu, de winnaar van de roze en het crème lapje:

Brigitte van Bietjes Blog!!!!!



Gefeliciteerd, Brigitte!
Brigitte schreef, dat ze de lapjes wil gaan gebruiken voor de quilt 'Girls day out'. Dit is een voorbeeld van deze quilt:


Dat is een heel mooie quilt, succes ermee, Brigitte!

Zaterdag give away nr. 3. Dus hou het maar weer in de gaten.

groetjes, Anja.

2 opmerkingen:

  1. Joehoe, lees net dat ik gewonnen heb. Wat ben ik blij. Ik wil inderdaad de Girls Day Out maken. Maar ben niet zo van de roze kleur. Heb er daar dan ook niet zo veel van. Vandaar dat ik deze kans meteen aangreep. Dankjewel Anja. Mailtje is onderweg.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd Birgitte! Het is een mooie quilt waar ze aan werkt!
    Groetjes, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!