Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 6 augustus 2015

Van sterren en handen en handige Harry

Blijft leuk, de namen van de blokken!

D1 - Hands all around


E5 - Handy Andy

Ik weet niet wat dit met een Handige Harry te maken heeft, maar ja...


E6 - Jack in the pulpit


Wat is een pulpit, dat vroeg ik me af. Toen ik het googelde, zag ik dat het een kansel is. Maar ik zag ook, dat Jack in the pulpit een bloem is. 


Moet je wel wat fantasie hebben om een overeenkomst met het blok te hebben...

E7 - Ribbon star 


Weer 4 blokken af. Op naar de volgende!

Groetjes, 
Anja

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!