Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zaterdag 8 augustus 2015

Zonnig haakwerk

Ook het haken gaat lekker. Natuurlijk ben ik weer bezig geweest met de Circles of the Sun.


~ Circles of the Sun - week 5 ~ 


~ Circles of the Sun - week 6 ~ 

En voor mijn oppaskindje heb ik een leuke tas gemaakt van restjes. Samen met haar de kleurtjes en het bloemetje uitgezocht en dan haken maar. Ik vind het zelf erg leuk en vrolijk geworden! Nu maar hopen dat ze het zelf ook leuk vindt!


Groetjes,
Anja.

2 opmerkingen:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!