Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 16 augustus 2015

We zijn er bijna!

De blokken voor het eerste deel van de SBS-quilt zijn bijna af. Nog één te gaan. Deze keer heb ik er 3 om te laten zien.

E3 - Chicago pavements

Dat is de stoep in Chicago. 


H7 - Odd fellow's chain

De vertaling is niet duidelijk. Het gaat over een ketting van vreemde jongens of van de vrijmetselaars. In ieder geval is het een blok met heel veel stukjes: wel 73!!!



 D10 - Boy's nonsense

Onzin van een jongen. Snap ik niet, die naam. Zal ook wel onzin zijn dan ;-)


Nu op naar het llaatste blok. 
Tot gauw !

Groetjes van Anja.

1 opmerking:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!