Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 24 december 2015

Kerstwens

Ik wens jullie allemaal heel fijne kerstdagen 
en een 
gezond, creatief, gelukkig, liefdevol en gezegend nieuwjaar toe!


Wij zingen van die wonderlijke nacht,
de hemelkoren zongen voor de herders.
Een kleine baby bleek de grote redder
waar deze wereld zo op had gewacht.

Heer, U wijst een nieuwe weg,
doet wat niemand had verwacht.
De boodschap van de vrede werd het eerst gebracht
aan de herders op de velden,
aan de minsten van de mensen.
U was er voor hen,
Juist aan hen hebt U gedacht.

Leer ons groeien, Heer, in kleiner zijn.
Leer ons meer en meer de minste te zijn.
Zo gaan wij de weg van uw koninkrijk.
Heer, U komt dichtbij en U zet ons overeind.

Heer, U wijst een nieuwe weg,
doet wat niemand had verwacht.
De boodschap van verlossing
klinkt in onze nacht.
Heer, we hebben niks te geven,
maar we zingen, want we weten:
U bent er voor ons.
U hebt ook aan ons gedacht.

3 opmerkingen:

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!