Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 23 oktober 2016

Op m'n sloffen!

Het wordt kouder, tijd om sloffen aan te doen. Deze maakte ik vorig jaar.


Maar die kregen al snel gaten.

Van deze sokken had ik nog garen over en ook een andere kleurvariant ervan.


Beetje rood erbij...



Ik vind ze leuk! Even een paar dagen testen of ze nog iets uitlopen, want ik heb ze iets aan de strakke kant gehaakt. En misschien toch nog iets van een zooltje eronder maken? Ik weet het nog niet.

De kussens zijn klaar om te quilten. Komende week maar eens mee aan de slag. 


Tot gauw! 
Anja

1 opmerking:

  1. Leuke sloffen Anja. En ik kijk uit naar je kussens als ze af zijn!
    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!