Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

dinsdag 30 juni 2020

Daar ben ik weer!

Na meer dan twee jaar schrijf ik weer eens op mijn blog! Er was nooit zoveel bijzonders te vertellen, vond ik. Maar nu ben ik van plan om toch weer regelmatig te gaan bloggen.

De afgelopen twee jaar ben ik wel bezig geweest. Ik ben veel met zingen bezig geweest en met het mannenkoor dat ik dirigeer. Ook heb ik veel gelezen. Handletteren deed ik ook regelmatig en schrijven en tekenen in mijn bullet journal.
Over deze dingen wil ik af en toe een blog plaatsen.

Qua handwerken heb ik vooral veel gehaakt. Bijvoorbeeld deze deken:


We kregen een nieuwe inrichting en daar moest natuurlijk een bijpassende deken bij gehaakt worden. Ik heb het patroon van de Spice of Life CAL gebruikt. En Royal gaten van de Zeeman.
Een mooi gehaakt kussen in een reliëfstokje kon er ook wel bij. Die is inmiddels alweer behoorlijk pluizig geworden. In het najaar moet ik maar weer een nieuwe haken of breien.



De laatste tijd ben ik weer veel aan het handwerken. Half maart toen mijn agenda opeens leegliep vanwege corona heb ik een lijstje gemaakt met allemaal dingen die ik nog moet of wil doen. Herken je dat? Ik schreef het in mijn bullet journal en elke keer kruis ik aan als er wat gedaan is van het lijstje. Daar stonden ook handwerk dingen op. Bijvoorbeeld deze afmaken:


Een kersttruitje om bijvoorbeeld in de kerstboom te hangen. Heel pietepeuterig, maar wél leuk om te doen! Ik had er voor ons hele handwerkclubje één gekocht. En volgens mij hebben we hem uiteindelijk allevier af. Al was het bij mij dan pas in maart....


Deze vilten kerstbal heb ik daarna afgemaakt. Met twee dames van mijn handwerkclubje ben ik in oktober naar de Kreadoe geweest. Super gezellig en wat veel mooie dingen om te zien, mooie bollen wol om te aaien en ook veel leuke ideeën opgedaan. En een pakketje gekocht om deze bal te maken.

Volgende keer laat ik nog wat dingen zien die ik gemaakt heb. En waar ik nu mee bezig ben natuurlijk...

Tot dan! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!