Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

zondag 3 januari 2021

Bible journaling

Allereerst wens ik jullie een goed, gezond en creatief 2021 toe! Ik weet niet of jullie aan goede voornemens doen. Ik wel, vaak maak ik iets te enthousiast zo'n lijst. Maar één van de goede voornemens voor dit jaar is, dat ik mijn blog nieuw leven wil inblazen. En dan zal het over al mijn hobby's gaan: quilten, haken, breien, handletteren, lezen, zingen en over bible journaling. Ik heb er nog geen Nederlandse term voor kunnen vinden. In ieder geval is het de creatieve verwerking van een Bijbeltekst in je Bijbel. Met een tekening, schildering, tekst in mooie lettertypes. Het kan op allerlei manieren. Ik heb het nu een paar keer gedaan, ben er nog niet goed in. En ik werk graag met een voorbeeld. Deze teksten heb ik inmiddels gedaan:




Mijn plan is, om iedere zondag een preek op deze manier te verwerken.

Groetjes,




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!