Welkom op mijn blog. Ik ben altijd wel ergens mee bezig: met haken, quilten, handletteren, zingen of kleuren. Zoals een oud spreekwoord zegt:'Een vrouwenhand en een paardentand staan nooit stil...' Kijk mee met mijn hobby's en laat gerust eens een reactie achter.

donderdag 7 januari 2021

Variahex

 Na heel lang geen nieuw quiltproject te hebben gedaan, staat er nu weer iets klaar. In het handwerkmandje wat ik ooit maakte.


Kijk, wat een mooie lapjes!


Het patroon komt uit de Quilt & Zo. Daar ben ik een jaar lid van geweest. Toen ik een keer mijn kast opruimde heb ik ze weggedaan, maar dit patroon wel even eerst gekopieerd. En op internet nog een paar andere patrootjes erbij gezocht. Ik wil er een tas van gaan maken.



Mijn werkmap heb ik er ook maar alvast bijgelegd. Hierin kan ik de blokjes die ik heb geknipt bewaren.





Volgende week ga ik er aan beginnen. Leuk weer, zo'n project!

Groetjes,










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk, dat je mijn blog bezoekt. Laat gerust een berichtje achter!